Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-07-12, 23:56   #1
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 7
Sharp$: 121
Standard

Vinnarum


Har ett konto hos vinnarum.
Fick för någon dag sedan 5 freespins och vann 56SEK.
Skulle omvandla dessa 30ggr.
Vilket jag lyckades med, och gick vinst med ca 2000sek.
När jag skal göra ett uttag så står det att jag skal skicka in en kopia på en färdigmall dom har där, och även en kopia på min id handling..
Kruxet är att jag har aldrig satt in en krona där innan.
Så kommer jag se dessa pengar på mitt konto?
Har mejlat dom men ännu inget svar. Dom har supporttid till kl 21, och jag aldrig hemma så tidigt, tyvärr..
etten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-13, 01:15   #2
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 52
Sharp$: 609
Standard

Japp, du kommer få dina pengar om jag skulle få gissa.
Jag var själv i en liknande situation för ett tag sedan och hade heller aldrig satt in pengar där.
Du ska skriva ut den pdf fil som finns på sidan där du begär uttag och sedan fylla i den, lägga ditt Id-kort (eller liknande på utskriften) och sedan scanna in den i datorn och maila den till dom.

Blev kanske lite rörigt beskrivet men hoppas det hjälper något :-)
cocacolaman75 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-13, 08:49   #3
 
GraNiTs avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Ort: Skåneland
Inlägg: 160
Sharp$: 698
Standard

Du får gärna berätta med vilken automat eller hur du gjorde för att vinna dom 2000krförresten ett STORT GRATTIS
GraNiT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-13, 20:04   #4
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 7
Sharp$: 121
Standard

Hej...

har försökt att nå dessa nissar på deras supporttelefon, men kommer aldrig fram. Och någon Livechat kan jag heller inte finna på deras hemsida..





Jag spelade rubb och stubb lägsta valör på frankenstein. Och har man tur så träffar man bonusarna..

Kan väl säga att jag vann 3600:- förra månaden på Junglegames små valörer och då på nordicbet. Vann först ca:300sek på freespins och dessa skulle omvandlas 30ggr, det tog tid det iaf.

Men spela på en och samma slott, små valörer och ha tur så skal det ordna sig..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
GraNiT (+5)
etten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-14, 10:54   #5
 
GraNiTs avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Ort: Skåneland
Inlägg: 160
Sharp$: 698
Standard

Aha ok tackar för infot.
GraNiT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td